Keturių pagrindinių herojų gyvenimai vos pastebimai susipina po vieno žmogaus dingimo – jis paprasčiausiai išėjo į miškus. Matome vienišus mielų nevykėlių gyvenimus: dingusiojo žmona Liuset nekantriai laukia grįžtančiojo, jaunas tėvas Luji nesutaria su žmona, viešbučio administratorė Šantal svajoja su kuo nors dalytis laime, buvęs lošėjas Marselis jaučia senėjimą. Iš tikroviškų bei absurdiškų, savotiškai primenančių Kaurismakių kinematografą, momentų sulipdyta ir beveik perkaitinta melodrama (lyginama su Paulo Haggiso „Avarija“) subtiliai parodo, kas žmogų daro žmogumi.
Filmo informacija
Svetimas Veidas
他人の顔
Kōbō Abe romano motyvais paremtas filmas nagrinėja tapatybės, išorinių kaukių ir žmogiškų santykių temas. Filmo centre – vyras, kurio veidas suluošintas dėl nelaimingo atsitikimo. Siekdamas atgauti pasitikėjimą savimi, jis kreipiasi į gydytoją, kuris jam sukuria realistišką dirbtinį veidą. Naujasis veidas suteikia galimybę pradėti gyvenimą iš naujo, bet kartu iškelia moralinių bei psichologinių dilemų. Režisierius vizualiai perteikia atsiskyrimo ir susvetimėjimo jausmą, pasitelkdamas modernistinę estetiką ir simbolinius vaizdus. Tai vienas ryškiausių 7 dešimtmečio Japonijos kino kūrinių. Filme slypi užuomina į Japonijos patirtį po Hirošimos ir Nagasakio tragedijų. N-16Filmas japonų kalba su lietuviškais ir angliškais subtitrais.In Japanese with Lithuanian and English subtitles.