Kas gi norės žiūrėti nuobodų filmą, kurio veikėjai bent 30 minučių vien tik sėdi ir geria arbata su brendžiu? Šiaisi laikais niekam jau nerūpi terminai sentimentai ir jausmai. Visiems reikia vulgarių turtuolių ir išmintingų vargšų konflikto.
Originalumu visuomet žavintis Japonijos kino pasididžiavimas Takeshi Kitano ("Zatoiči", "Lėlės", "Fejertverkai", "Vyresnysis brolis") pasinėrė į nevaržomas fantazijas, koks turėtų būti pats geriausias žiūroviškas filmas. Pagal numatytą planą pirmiausiai jis nusprendė išbandyti save tuose žanruose, kurių nenaudojo per ilgą savo karjerą. Norite pamatyti, kaip atrodytų Takeshi Kitano groteskiškas siaubo trileris? Ašaras spaudžianti melodrama? Apykvailė situacijų komedija? Populiarus azijietiškas reginys apie milžiniškų monstrų kautynes? O gal kažkam būtų įdomu išsiaiškinti, kaip Takeshi Kitano pavyktų legendinio Yasujiro Ozu perdirbinys (remeikas)?
Fantasmagoriškoje alegorijoje garsusis režisierius, scenaristas, aktorius nuoširdžiai ir kritiškai apžvelgė visus savo filmus, asmeninius sugebėjimus, šiuolaikinio Japonijos kino kryptis, kūrybinės laisvės pasėkmes ir žanrų susiliejimą į vientisą filmą. Jo centre atsiduria mintyse pasimetęs nelaimėlis Kitano, kurį tradiciškai vaidina pats Takeshi Kitano. Pagrindinis veikėjas sprendžia hamletišką dilemą - kurti ar nekurti. Visai neseniai jis viešai apsiskelbė, kad nusprendė galutinai atsisakyti gangsterinių filmų. Pažadą režisierius įvykdė, bet po to lyg tyčia nesugebėjo išleisti nė vieno filmo, kuris išsikovotų žiūrovų simpatijas ir parduotų reikiamą kiekį bilietų.
Dabar atėjo metas eksperimentams su populiariais žanrais, nes Kitano nori išspausti pinigėlių neorealizmu, Rytų kovos menais, kostiuminėmis dramomis, meilės istorijomis, mokslinės fantastikos trileriais ir netgi Holivudo hitų perdirbiniais. Jis trokšta sukurti kažką komercinio, kad į kino teatrus veržtųsi žiūrovai ir šluotų bilietus. Tačiau neįtikėtinai ekscentriškos idėjos ir dar keistesni jų įgyvendinimo metodai priverčia sunerimti prodiuserius, kurie atsisako finansuoti sekantį Kitano filmą.
Tuomet likimo vėtytas ir mėtytas režisierius ryžtasi už savo pinigus sukurti istoriją apie aferisčių šeimynėlę. Apsukrioji mamytė ir prabangaus gyvenimo išsiilgusi dukrelė planuoja apvogti sąžiningą žmogų, kurį vaidina Takeshi Kitano susigalvotas alter-ego Beat Takeshi. Šio nuotykio pasekoje prasideda visiškai nenuspėjami įvykiai, kurie gali sužlugdyti Žemės planetą.
Estetiškas Takeshi Kitano humoras, neblėstantis originalumas ir žaisminga gyvenimo filosofija padovanoja dar vieną filmą, kurį būtina pamatyti kiekvienam šio unikalaus režisieriaus gerbėjui.