Kiekvienoje sporto šakoje egzistuoja garbingo žaidimo taisyklės, kurias daugelis profesionalių sportininkų kartais pamiršta. Jiems reikalingas rezultatas, todėl būna, kad nenumaldomas pergalės troškimas išprovokuoja pasielgti negražiai. Kol teisėjas nemato, jie leidžia sau padaryti pražangą, kad tik sutrukdytų priešininkui. Verslo pasaulyje taip pat yra daug nerašytų taisyklių, kurios dažniausiai netenka prasmės, kai dėl vieno kontrakto susipeša keli konkurentai. Tokiais atvejais nugalėtoju paprastai tampa agresyvesnis ir savanaudiškesnis dalyvis.
Talentingasis debiutantas Lionelis Bailliu debiutiniame kūrinyje originaliai ir inteligentiškai apjungė sportą, verslą ir seksualinį priekabiavimą. Šią idėją jis išbandė 2000-ųjų trumpo metražo filme „Skvošas“, kuris sulaukė puikių recenzijų, atsiliepimų, prestižinių apdovanojimų ir intriguojančio pasiūlymo pratęsti mintį. Kai atsirado galimybė sukurti ilgesnės trukmės filmą, Lionelis Baillu tuo pačiu stiliumi sudėliojo psichologinį scenarijų ir prie skvošo pridėjo irklavimą, golfą, bėgimą su kliūtimis bei ekstremalų alpinizmą sraunioje kalnų upėje. Jo pastangos neliko nepastebėtos, nes 2006-ųjų San Sebastjano kino festivalio programoje „Nauji režisieriai“ dalyvavęs filmas buvo apdovanotas „Altadis“ premija už geriausią debiutą.
Populiarūs jaunosios kartos prancūzų aktoriai Benoit Magimelis („Pianistė“, „Purpurinės upės 2“), Jeremie Renier („Vaikas“, „Privati nuosavybė“) ir Marion Cotillard („Edith Piaf. Rožinis gyvenimas“, „Geri metai“, „Taksi“) įsivelia į aštrios įtampos, bjaurios taktikos, paslaptingų susitarimų voratinklį, kuriame vyrauja aistros, apkalbos, išdavystės, neištikimybė, šantažas, šmeižtas ir kerštas. Jų herojai patenka į ekstremalias situacijas, rizikuoja savo gyvybėmis ir atskleidžia tikruosius savo charakterius, kai dėl geidžiamo rezultato ar aukštesnio posto kartais ryžtasi pažeisti sąžiningo žaidimo taisykles.
Jaunesnysis stambios įmonės vadybininkas Aleksandras (akt. Jeremie Renier) nesugebėjo pasirašyti labai reikšmingo ir pelningo kontrakto, todėl per savaitgalio išvyką į irklavimo bazę labiau patyręs vyresnysis kolega Žanas-Klodas (akt. Benoit Magimelis) išdėsto pamoką apie agresyvaus elgesio svarbą verslo reikaluose. Kuklus jaunuolis jau po kelių valandų tampa kompanijos boso Čarlzo (akt. Ericas Savinas) priekaištų auka. Jie aiškinasi verslo santykius skvošo aikštelėje ir pačiame energingo žaidimo įkarštyje vadovas suformuluoja naują taisyklę - laimėk partiją arba lėk iš darbo.
Azartiškų emocijų antplūdžio paveiktas įžulusis Žanas-Klodas nepraleidžia progos nesąžingąjį bosą įmonės sekretorei Nikolei (akt. Marion Cotillard), kuriai prieš kelias savaitės teko patirti seksualinio priekabiavimo aktą. Tuo pačiu metu golfo aikštelėje kompanijos valdybos pirmininkas Eduardas (akt. Jeanas-Pierre'as Casselis) pareiškia nepasitenkinimą Čarlzo sadistišku vadovavimu, kurio dėka kolektyve visai neliko draugiškos atmosferos. Norėdamas pataisyti nevaldomą situaciją, išmintingasis vadovas suorganizuoja ambicingiems pavaldiniams išvyką į gamtą, kad sustiprintų savo komandos dvasią, nuslopintų blogas emocijas ir įkvėptų naujiems iššūkiams.
Ar jūs sutiktumėte sužaisti skvošo partiją su savo bosu, kuriam pralošę turėtumėte ieškotis naujo darbo? Originali idėja, intriguojanti struktūra, protingi dialogai, taiklūs pastebėjimai, provokuojanti tema ir milžiniška įtampa sustiprina psichologinę dramą apie konkurenciją sporte ir versle. Po šio seanso verslininkai, įmonių vadovai, kompanijų savininkai ir direktoriai gaus daug įdomių temų pamąstymui, o paprasti žiūrovais sužinos daug intriguojančių užkulisinių verslo paslapčių ir kolektyvo valdymo niuansų. Energingo tempo filmas turėtų patikti visiems ispaniškos psichologinės dramos „Gronholmo metodas“ gerbėjams.
Vieną iš paskutinių karjeros vaidmenų filme atliko 2007-ųjų balandį netikėtai miręs legendinis prancūzų kino veteranas Jeanas-Pierre'as Casselis (jis yra Lietuvos žiūrovams geriau žinomo Vincento Casselio tėvas), kurio nepamirštamas epizodinis pasirodymas yra pagrindinis šio nepriklausomo filmo turtas. Ne mažiau įdomu stebėti talentingiausių jaunųjų Prancūzijos kino žvaigždžių bendrą komandinį darbą. Jeremy Renier labiausiai išgarsėjo Kanų festivalio „Auksine palmės šakele“ apdovanotoje brolių Dardenne'ų dramoje „Vaikas“, o Benoit Magimelis ryškiausiai sužibėjo Michaelio Haneke skandalingoje dramoje „Pianistė“, kurioje vaidino kartu su Isabelle Huppert. Savo ruožtu „Oskaro“ premijai rimtai pretenduojanti seksualioji Marion Cotillard efektingai įrodinėja, kad viso pasaulio žiūrovus sužavėjęs dainininkės Edith Piaf vaidmuo „Rožiniame gyvenime“ nebuvo netikėta išimtis.