Likimas suveda panašaus temperamento, tačiau skirtingų tikėjimų žmones. Musai, atsidavusiam musulmonui, pasiūloma dirbti muedzinu vienoje iš Stambulo mečečių, tačiau naujoje vietoje vyras jaučiasi nejaukiai. Netrukus jis įsimyli kaimynę katalikę Klarą, kuri prižiūri sergančią seną moterį. Jis stebi merginą, bet nedrįsta prisistatyti. Susiklosčius palankioms aplinkybėms, du žmonės pagaliau susipažįsta ir Musa suvokia, kad Klara taip pat visą laiką juo domėjosi. Tačiau jiems nebus lengva ne tik dėl skirtingų tikėjimų, bet ir dėl ankstesnės Klaros veiklos.















Meilė Protuose
FolleMente
Vaikščioti į pasimatymus – velniškai sunkus darbas. Turi galvoti, kaip atrodyti, kaip apsirengti, ką pasakyti ir svarbiausia – ko nepasakyti. Turi bandyti suprasti, ką galvoja ir kokius signalus siunčia kitas žmogus, turi saugotis, kad neužkabintum kokios jautrios temos, bet ir nepasirodytum nuobodus. Negana to, viso šio proceso metu galvoje skamba choras visokiausių balsų, siūlančių absoliučiai priešingas mintis, idėjas ir patarimus. Iš proto išeiti galima. Būtent taip jaučiasi ir pagrindiniai šios italų romantinės komedijos veikėjai Lara ir Pjeras (aktoriai Pilar Fogliati ir Edoardo Leo). Tik balsus jų galvose žiūrovas ne tik girdi, bet ir mato – kaip žmones, simbolizuojančius vieną ar kitą herojaus būdo bruožą. Pavyzdžiui, Laros atveju patarimus jos galvoje žarsto ir viena kitą bando užginčyti kompromisų nepripažįstanti Alfa, gundytoja Trilė, nuotykių ieškotoja Skegija ir svajoklė Džiuljeta.