Geriausias 2007-ųjų Europos aktorius Sassonas Gabai sužavės kiekvieną geros širdies žmogų daugiausiai publikos simpatijų prizų iškovojusioje komedijoje iš Izraelio, kurią Europos kino meno akademija oficialiai paskelbė svarbiausiu 2007-ųjų atradimu.
Ši tikra istorija įvyko visai neseniai. Niekas tiksliai neprisimena smulkmenų, nes tuo metu tai nebuvo taip svarbu. Aleksandrijos policijos orkestras atvyko į Izraelį groti Arabų kultūros centro atidarymo ceremonijoje. Tel Avivo oro uoste renginio organizatoriai nepasirodė ir paliko melsvais kostiumais pasipuošusius vyrus likimo valiai. Jiems vadovaujantis dirigentas Tefikas nusprendžia vykdyti planą B ir savarankiškai nuvažiuoti į reikiamą miestelį. Tačiau muzikantai neteisingai paaiškina kelionės maršrutą bilietų pardavėjai ir įlipa į visai kitą autobusą, kuris nuveža svečius iš Egipto į apsnūdusį provincijos kaimelį. Niekas čia nelaukia jokio koncerto, o vietiniai žmonės kenčia eilinę rutininės dienos pabaigą.
Pasiklydę muzikantai neturi kitos išeities. Jiems belieka praleisti naktį nepažįstamame miestelyje. Sekantis autobusas atvyks tik ryte, todėl išvargę egiptiečiai išsiskirto pas geranoriškuosius miestelėnus. Patyręs dirigentas Tefikas ir jauniausias orkestro narys Haledas apsistoja savimi pasitikinčios ir žodžio kišenėje neieškančios kavinės savininkės Dinos bute. Nerūpestingas žavios, bet labai vienišos merginos elgesys išprovokuoja intriguojančias diskusijas apie vyrų požiūrį į moteriškumą. Visiškai netikėtas niekam nereikalingo orkestro narių ir nuobodžiaujančių vietinių gyventojų susidūrimas pavirsta į daugybę linksmų, ironiškų, įsimintinų ir magiškų situacijų, kuriose išryškėja dviejų absoliučiai skirtingų kultūrų niuansai. Drovumo padiktuota įtampa per vieną naktį pavirsta neišdildoma draugyste, kurios dėka vieniši kaimiečiai ir draugiški svečiai gauna abiems pusėms vertingų pamokų.
Režisierius ir scenaristas Eranas Kolirinas sukūrė šiltą, nuoširdų ir minimalistinį debiutinį filmą, kuriame sugebėjo išvengti sentimentalumo, politinių provokacijų ir visuomenėje paplitusių stereotipų apie neįmanomą arabų bei žydų bendravimą. Iki smulkmenų apgalvotame siužete ypatingas dėmesys skiriamas sąmojingiems dialogams ir stipriems vaidmenims, kuriuos atlieka talentinga debiutantų ir veteranų komanda. Įdomu ir tai, kad didžiąją daugumą orkestro muzikantų įkūnyja Palestinos artistai, o charizmatiškąjį ir kuklų dirigentą nuostabiai suvaidinęs Sassonas Gabai buvo pripažintas geriausiu 2007-ųjų Europos aktoriumi. Panašaus prizo už geriausią vaidybą jis nusipelnė Kanų festivalyje, kuriame protingai sukonstruota ir linksma komedija netikėtai tapo hitu, nors tokios sėkmės iš kukliai reklamuoto mažo filmo beveik niekas nelaukė. Antroje pagal svarbą konkursinėje programoje "Ypatingas žvilgsnis" dalyvavęs kūrinys nusipelnė specialios vertinimo komisijos premijos, kino kritikų asociacijos FIPRESCI prizo ir jaunimo žiuri apdovanojimo.
Po viešnagės Prancūzijos Rivjeroje "Orkestro vizitas" iškeliavo į pasaulines gastroles ir pavergė daugiausiai publikos simpatijų nei bet kuris kitas 2007-ųjų filmas. Izraelio kino akademija vienbalsiai pripažino jį geriausiu kūriniu ir delegavo atstovauti šalį "Oskaro" premijos nominacijoje už geriausią užsienio filmą. Pajutę neįveikiamo konkurento stiprybę, kitų valstybių atstovai suorganizavo kontroversinį puolimą, kurio pasekoje Amerikos kino meno ir mokslo akademija pašalino žiūrovų favoritą iš varžybų, nes jame priskaičiavo daugiau nei 50% dialogų anglų kalba, o tai yra oficialių taisyklių pažeidimas. Tačiau šis faktas nesustabdė nuoširdžiųjų egiptiečių melsvais drabužiais triumfuojančio žygio tarptautiniuose kino forumuose. Filmas išdidžiai susipakavo Varšuvos, Kijevo, Tokijaus, Kopenhagos, Antalijos, Jeruzalės festivalių Gran-Prix, Ciuriche buvo apdovanotas už svariausią debiutą, o Australijoje gavo garbingą UNESCO premiją.