Debiutinis režisieriaus Leos Carax filmas, sulaukęs didelio pripažinimo. Tai neįprasta, niūrių tonų poema apie jauną vyrą, keliaujantį po tamsiają Paryžiaus pusę. Ką tik išsiskyręs su savo meilužiu, Alex’u (akt. Denis Lavant), apimtas nevilties, atsitiktinai patenka į vakarėlį, kuriame sutinka pagyvenusią aktorę, kuri taip pat ką tik išsiskyrė su meilužiu. Prasideda judviejų painūs santykiai, suteikiantys jiems laikiną atokvėpį nuo kasdienybės žiaurumų. Carax’o debiutas žadančiame sėkmę filme, aiškiai regimas jo vaizdinis talentas, filme gausu neprilygstamų epizodų, vėliau matomų ir "Blogame kraujyje" bei "Pont-Neuf tilto meilužiuose". Vis dėlto, “Boy Meets Girl” turi neabejotino betarpiškumo, galbūt dėl savo mažo biudžeto ir nuostabios juodai baltos fotografijos, ko trūksta vėlesniems Carax’o filmams.
Leos Carax atrado savo stilių jauodai baltų istorijų pasakojime, nepaprastai įdomiai naudodamas šviesą ir vaizdingumą. Carax’o dramatiškų istorijų pasakojimo stilius turi ir teatrališkai melodramatiškų bruožų. 1984 metais pasirodęs pirmasis jo vaidybinis filmas “Boy Meets Girl” atskleidė Carax’o skausmingą supratimą apie jauno žmogaus įsimylėjimą. Jausmingumas ir pyktis – siekimas būti mylimam ir laukiantis nusivylimas. Tokia įprasta prielaida vaizduojama su neįprastu įžvalgumu, grafiškai įrėmintais vaizdais. Filmo pabaiga parodo jo subtiliai vizualų požiūrį, leidžiantį žiūrovui suprasti kas vyksta, neištariant nei žodžio. Taip jis baigdavo savo filmus – begarsės ar be dialogų scenos įspūdingai viską pasako.
Leos Carax būdamas 22 metų labai sėkmingai debiutavo su filmu “Boy Meets Girl”. Filmas triumfavo 1984 Kanų filmų festivalyje. Jis nutiesė kelią antrajam Carax’o filmui “Blogas kraujas” (“Mauvais Sang”). Šis filmas buvo milžiniškas žingsnis pirmyn ta pačia kryptimi, kuria jis ėjo su pirmuoju filmu. Abu filmai buvo nuostabūs vizualiai, ir pasakojo apie jauną meilę bei susvetimėjimą. Su savo reputacija ir talentu aukštumoje, jis pradėjo filmą kuris žadėjo tapti dar vienu triumfu. “Pont-Neuf tilto meilužiai” buvo trijų metų labai sunkaus darbo rezultatas, Carax išleido daug pinigų statydamas kai kurias scenas ir filmuodamas kai kuriuos stulbinančius epizodus. Deja, nei kritikai, nei žiūrovai neįvertino to, kas buvo išties didžiulė vizija prieš tai buvusiuose dviejuose filmuose plėtotų temų. Carax išėjo į ilgą 8 metų tremtį, bet galiausiai grįžo su “Pola X”. Šis filmas buvo visai kitoks nei ankstesni, bet tapo dar viena kritiška nesėkme.