Visi pasaulio karai kyla dėl moters arba dėl pinigų
Režisierius Paulas Greengrassas niekuomet nevengė kontraversiškų temų ir aštrių kampų. 2002-aisiais pasauliui pristatęs „Kruvinąjį sekmadienį“ – filmą apie 1972-ųjų sausio 30-osios įvykius, kuomet britų armija netoliese Airijos Derio miesto nušovė 14 taikių protestuotojų, 2006-aisiais režisierius palietė dar šviežesnes – vos penkerių metų senumo – žaizdas. 2001-ųjų rugsėjo 11-ąją Amerikoje buvo užgrobti keturi lėktuvai. Du iš jų rėžėsi į Pasaulio Prekybos Centro bokštus, vienas – į Pentagoną. Filme „93-asis reisas“ pasakojama ketvirtojo lėktuvo istorija. Kartu su minėtomis juostomis P.Greengrassas nufilmavo ir dvi „Borno“ trilogijos dalis.
Filmas „Žalioji zona“ yra tarsi visų šių filmų derinys: iš „Borno“ paėmęs įtampą, veiksmą, greitį ir pagrindinį aktorių Mattą Damoną, režisierius pasakoja istoriją apie Irako karą.
Rojus Mileris (akt. M.Damonas) yra patriotas iki kaulų smegenų, nepriekaištingai atliekantis savo vadovybės užduotis sulaikant įtartinus asmenis.
Tačiau vieną dieną viskas pasikeičia. Ieškant Sadamo Huseino režimo valdomų masinio naikinimo ginklų, Rojui kyla klausimų, kurių jis, kaip teisybę mylintis karys, negali palikti neatsakytų. Pamažu Rojus prisikasa iki pačios didžiulio sąmokslo šerdies. Sąmokslo, kuriame nėra ne tik masinio naikinimo ginklų, bet nėra ir patriotizmo, pasiaukojimo, „teisingos“ ar „neteisingos“ pusių.
Tėra vien išskaičiavimas, šaltakraujiški interesai ir banali materialinė nauda.