Advokatų grupė nori uždrausti „Šreko 3“ reklamą

2007-05-05

Žaliasis pabaisa Šrekas nuo šiol turi priešų ne tik animaciniame, bet ir realiame pasaulyje. Vaikų interesus ginanti advokatų grupė siekia, kad Sveikatos ir žmonių tarnybos departamentas pašalintų Šreką iš reklaminės kampanijos „Vaikystė be reklamos“, pasisakančios prieš nutukimą. Atstovai teigia, kad „Šrekas“ dalyje pagrindinis herojus yra vaikščiojanti „McDonald‘o“, saldainių ir sausainių reklama, turi per daug akivaizdžių sąsajų su nesveiku maistu, taigi vaikams yra netinkamas sveikos mitybos pavyzdys. Vaikų nutukimą siekianti sumažinti kampanija „Vaikystė be reklamos“ yra bendras Sveikatos departamento, už sveikus vaikus atsakingos tarybos ir Šreko kūrėjos, studijos „DreamWorks animation SKG“, projektas. Rodomosi reklamose apkūnusis Šrekas ir jo draugai ragina vaikus sportuoti bent vieną valandą per dieną. Tuo tarpu tokias reklamas tikrinanti advokatų grupė teigia, kad „Šreko 3“ kūrėjai sudarė ne vieną susitarimą su tokiomis maisto kompanijomis kaip „M&M“, „PepsiCo. Inc.“, „Mars Inc.“, „Kellogg Co“ ir kt. Baiminamasi ir to, kad „DreamWorks“ susitarė sukurti kai kurias „McDonald‘s“ reklamas. „Kodėl vaikai turėti paklausyti Šreko patarimo gyventi sveikai ir ignoruoti jo pasirodymą „Happy meals“ ir „Pop – tarts“ reklamose?“ – klausia advokatų atstovė S. Linn. Tuo tarpu Sveikatos departamentas pabrėžė, kad Šrekas pasirinktas reklamuoti ne maistą, bet sportą, be to, jie neturi jokių ketinimų nutraukti viešas reklamas. Prieš vaikų nutukimą pasisakančią kampaniją taip pat gina ir „DreamWorks“ atstovai.

Į lietuvių kalbą profesionaliai dubliuotas animacinis filmas „Šrekas 3“ Lietuvoje pradedamas rodyti nuo birželio 8 dienos!

"Forum Cinemas" informacija