Nuoširdi ir jausminga drama apie vienuolikmetį berniuką, kuris neturi pastovių namų, bet labai trokšta surasti jį palikusią mamą, kuriai kūniški malonumai, nesibaigiantys vakarėliai ir alkoholis pasirodė žymiai svarbesni už sūnų. "Aš neturiu vardo. Aš tiesiog esu", - prasitaria iš vaikų namų pasprukęs pagrindinis herojus jį sulaikiusiam policininkui.
Režisierė Michaelo Nymano ("Pianinas", "9 dainos", "Plėšrūnas") sukurta melancholiška muzika. Filmas jau buvo parodytas Toronto, Berlyno, Niujorko, Čikagos, Los Andželo, Varšuvos ir kituose tarptautiniuose kino festivaliuose.
Išgalvoto scenarijaus pagrindu yra tikrais įvykiais paremta istorija apie mažą berniuką, kuris 2002-siais pabėgo iš vaikų namų, apsigyveno apleistoje troboje šalia gyvenamųjų namų kvartalo Lodzėje ir praleido ten vienut vienas net 6 mėnesius. Šalia gyvenantys žmonės puikiai žinojo apie nepažįstamąjį berniuką, bet visiškai nesidomėjo kaip jam sekėsi, nekreipė į jį dėmesio ir elgėsi taip, tarsi jo visiškai nebūtų.
Apie filmą palankiai atsiliepia ir lietuvių kino kritikai. "Režisierė Dorota Kedzierzawska nuosekliai dirba gana nedėkingame kūrybos bare: suaugusiems apie vaikus. Tikra Holivudo „šeimyninio kino“ priešingybė. Tokiems filmams paprastai kyla problemų su žiūrovais, nes mažieji jų dar nesupranta, o suaugusieji, jei tik nėra gerai informuoti, jų vengia. Laimė, „Kino pavasaryje ‘06“ kūrinio „Aš esu“, panašu, neįmanoma nepastebėti. Ir jis to vertas ir yra skaudžiai artimas dabartinės Lietuvos realijoms", - rašo kino kritikas Saulius Macaitis.
"Dorota Kedzierzawska – viena iš nedaugelio šių dienų režisierių, sugebančių kurti jaudinančius, net niūrius filmus apie vaikus, ji niekad nenuslysta į pigų sentimentalumą. Šis filmas yra skirtas nesigėdijantiems kino salėje išlietų ašarų ir vertinantiems operatoriaus meistriškumą – Arthuras Reinhartas yra vienas geriausių", - teigia kino kritikė Živilė Pipinytė.
"Kino pavasario" informacija