Geriausios 2009 m. reklamos

2009-11-03

Lapkričio 18 d., trečiadienį, 22 val. „Forum Cinemas“ (FC Vingis Vilniuje, FC Kaune, FC Babilonas Panevėžyje, FC Šiauliuose) svečiai turės unikalią galimybę išvysti geriausias pasaulio reklamas. Į vienintelį seansą kviečia tarptautinio reklamos festivalio „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) atstovai Lietuvoje – laikraštis „15 min“ ir naujienų portalas 15min.lt. Vienu metu didžiuosiuose Lietuvos miestuose bus rodoma programa, sudaryta iš prestižinius „Kanų liūtų“ apdovanojimus šiemet pelniusių reklaminių vaizdo klipų.

Tarp laureatų išvysime visame pasaulyje garsių prekės ženklų, tokių kaip „Nokia“, “Philips“, „Ebay“, VW, „Starburst“, „Viagra“, MTV, „Nike“ reklamas, kurių idėjos bei sprendimai patraukė tiek žiuri komisijos, tiek ir žiūrovų dėmesį. Išradingi, netikėti, šokiruojantys garsiausių pasaulio reklamos agentūrų darbai atskleidžia vis kitokias pasaulio reklamos rinkos tendencijas.

„Kanų liūtų“ peržiūra kasmet sutraukia ne tik Lietuvos reklamos rinkos specialistus ir reklama besidominčiuosius, bet ir įkvėpimo bei kūrybiškumo kasdienybėje ieškančius žmones. Šiemet, kaip ir kiekvienais metais, netruks staigmenų peržiūros žiūrovams – vilniečiams bus siūloma tapti reklaminio klipo herojais ir nusifilmuoti socialinėje reklamoje.

Tarptautinis „Kanų liūtų” („Cannes Lions“) reklamos festivalis – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys, kuriame pripažinti reklamos lyderiai ir reklamos guru kaunasi tiek tarpusavyje, tiek ir su talentingais naujokais. Kasmet Viduržiemio jūros pakrantėje, Kanuose, susirenka daugiau kaip 10 tūkst. reklamos kūrėjų, jos užsakovų, rinkodaros bei žiniasklaidos atstovų iš beveik šimto pasaulio šalių. Festivalio metu apdovanojami spaudos, TV, radijo, lauko, pardavimų skatinimo, žiniasklaidos planavimo, ryšių su visuomene, savireklamos projektai. Laimėtojai gauna aukso, sidabro, bronzos ir „Grand Prix“ apdovanojimus bei prestižinius „Liūto trofėjus“.

56-ajam „Kanų liūtų“ reklamos festivaliui buvo pateikta beveik 23 tūkstančiai darbų iš 86 valstybių.

Režisieriai: PUBLICIS MOJO (Sydney), GT (Tokyo), MARCEL (Paris), SAATCHI & SAATCHI (London), SAVAGLIO\TBWA (Buenos Aires), JWT (New York), TRIBAL DDB (Amsterdam), DROGA5 (Sydney) ir daugelis kitų.

Prodiuseriai: Oficialūs „Kanų liūtų“ atstovai Lietuvoje - „15 min“.

Dėmesio:

Specialaus kino seanso bilieto kaina – 20 Lt, su ,„Forum Cinemas“ kino klubo kortele bei Omni ID kortele – 18 Lt, perkant 15 bilietų – kaina 15 Lt.

Siekiant išsaugoti autentiškumą, programa bus rodoma originalo kalba (anglų k.)