Vienas populiariausių ir gerai žinomų kompiuterinės animacijos pavyzdžių – juosta „Šrekas 2“. Iš tiesų pastarąjį dešimtmetį trimatė animacija jau nebėra naujovė, o vyraujantis kūrimo būdas. Daugybė tradicinių animatorių savo pieštukus pakeitė į peles. Savo įgūdžius jie panaudoja ne nuo pradžios iki galo nupiešdami tam tikrą veikėją, o valdydami jau sukurtą jo modelį. Kompiuteris suteikia galimybę tūkstanteriopai padidinti filmo personažų pavyzdžių skaičių. Su kiekvienu nauju filmu šie virtualūs pavyzdžiai tampa vis tobulesni ir sudėtingesni. Pavyzdžiui, juostoje „Šrekas 2“ didžiausioje masinėje scenoje yra pavaizduota beveik 6 tūkstančiai miesto gyventojų, kurie išėjo pasitikti sugrįžtančios princesės Fionos ir jos vyro Šreko.
Taip buvo sukurtas ir garsusis „Šrekas 2“. Kai visi juostos personažai kompiuteryje turėjo savo modelius, tuomet pradedama kurti individuali kiekvieno jų išvaizda. Keičiant daugybę elementų, pavyzdžiui, plaukus, kūno sudėjimą, drabužius, galima sumodeliuoti nesuskaičiuojamą daugybę skirtingų figūrų. Be to, animatoriai naudojasi turtinga personažų veiksmų biblioteka. Kiekvienam veikėjui priskiriami skirtingi veiksmai, todėl filme „Šrekas 2“ nerasite nė vieno herojaus, kuris vaikščiotų, plotų delnais ar judėtų lygiai taip pat kaip ir jo kaimynas. Tokia technologija yra ypač naudinga kuriant masines scenas.
Kad masinėse scenose regima minia nežiūrėtų į vieną į tą patį tašką, ji yra suskirstyta į tam tikrus skyrius. Kiekvienas skyrius turi atskirą valdymą, kurio dėka veikėjų grupė gali susitelkti ir reaguoti į tam tikrą veiksmą. Grupės valdymo privalumas yra tas, kad kiekvienas narys į tam tikrą veiksmą gali žiūrėti vien iš savo pozicijų arba pagal susidomėjimo objektą. Pavyzdžiui, viena minios dalis žiūri į žaliąjį Šreką, o kita stebi princesę Fioną. Vizualių efektų kūrimą kontroliuojantis Ken Bielenberg paaiškino: „Tokia grupė valdymo būdu yra priversta reaguoti į tam tikrus įvykius. Štai pro šalį praėjus žmogėdrai Šrekui, vienas veikėjas išsigąsta ir sujuda, o kitas – tiesiog eina šalia. Tokias neribotas kūrimo galimybes suteikia tik kompiuterinė animacija.“