Animacijos ir kompiuterinės grafikos specialistai stengėsi, kad filme Skūbis Dū būtų panašus į tikrą šunį ir animacinį personažą. Jie šiek tiek sumažino milžiniškas jo letenas, bet paliko nerealiai dideles akis. Daugiausia laiko prireikė, kad kompiuterinis herojus ekrane bėgiotų ir ėstų maistą kuo tikroviškiau. Dėl šios priežasties specialistai ilgai stebėjo tikrus šunis, o 75 kompanijos "Rhythm and Hues" animatoriai kelis mėnesius dirbo prei kiekvienos Skūbio Dū detalės.
Pirmiausia jie sukūrė skeletą, po to pradėjo dėlioti raumenis ir galiausiai uždengė oda. "Sunkiausias procesas - tai Skūbio snukio sukūrimas. Mums reikėjo įtikinti žiūrovą, kad jis mato tikrą vokiečių dogą. Todėl negalėjome praleisti net smulkiausių detalių", - aiškino režisierius Raja Gosnell.
Pagal pradinį sumanymą Skūbis Dū turėjo pasirodyti 310-yje skirtingų kadrų. Tačiau to nebuvo įmanoma įvykdyti dėl laiko, patirties ir pinigų stokos. Buvo sugalvota scena, kaip Skūbis čiuožia vandens slidėmis. "Kompiuterinėje animacijoje nėra nieko sunkesnio kaip sukurti šlapią šunį. Animatoriai turėtų atskirai sugeneruoti kiekvieną šlapią plaukelį ant jo kūno, - tvirtina specialiųjų efektų koordinatorių Peteris Crosmanas.