Kiekvienam savo naujam filmui „Pixar“ kino studiją ruošia spalvinį scenarijų, kuris iš esmės yra viso filmo spalvinis ir toninis apipavidalinimas. Spalvų scenarijus leidžia pažvelgti kaip vykstant esminiams įvykiams, filme kinta spalvos. Režisieriaus Pete Docterio filmo „Aukštyn“ spalvinį scenarijų kūrė žymus animatorius Lou Romano. Spalvų scenarijus tai lyg pagrindinių filmo kadrų lentelė.
„Tai buvo vienintelis mano įdirbis filmo „Aukštyn“. Aš pasistengiau aprūpinti animatorius informacija apie apšvietimą ir jo šaltinius, o tonus ir spalvas palikau spręsti jiems. Visi animatoriai puikiai suprato mano idėjas ir įgyvendino apšvietimo dizainą kurio aš norėjau. Apšvietimo komanda vadovaujama Jean-Claude Kalachės atliko didžiulį, nuostabų darbą.“ – rašo Lou Romano savo internetiniame bloge.
Pažiūrėję į Lou sukurtą spalvų-apšvietimo scenarijų pamatysite, kad filmo pradžia yra smarkiai prisotinta spalvomis. Kai į Karlo gyvenimą įžengė Elė, ji atsinešė taip trūkstamą šviesą, spalvos tapo natūralios. Kai Elė miršta, Karlo pasaulis tampa blausesnis ir mažiau spalvingas. Bet spalvos grįžta, kai tik grįžta prisiminimai apie Elę bei jos troškimai leistis į nuotykius, kai Karlas kartu su Raselu pradeda judviejų kelionę. Kiekvienas naujas personažas atsineša naują spalvų pakopą ir jų ryškumą. Žiūrėdami filmą atkreipkite dėmesį į tai, kad nuotykių scenos yra sklidinos šviesos, o kai gresia pavojus tampa tamsiau.