„Madagaskaras 2“ – įkvėptas klasikinės animacijos

2008-10-24

Kompiuterinė animacija išgyvena aukso amžių. Šį, palyginus dar visai jauną lyginant su visa kino istorija žanrą pamėgo įvairaus amžiaus publika, jis įkopė į kino olimpą ir jame įsitvirtino: net sunku būtų įvardyti, ar kuris nors kompiuterinės animacijos filmų būtų patyręs fiasko – žiūrovams jie patinka. Aukšto lygio techniniai sprendimai, nesudėtingas savo turiniu siužetas, kurio pagrindinei linijai neretai pasirenkama draugystė arba populiari moralė, juokingi, plastiški, simpatiški herojai, ryškios spalvos, dažniausiai daug juoko ir žaidimo su tekstu, neretai įpinant garsių kino filmų parodijos elementų – tai būdingiausia šiuolaikinei kompiuterinei animacijai.

DreamWorks Animation studija šį rudenį pristato didelio susidomėjimo sulaukusio kompiuterinio animacinio filmuko „Madagaskaras 2“ yra kompiuterinės animacijos kūrinys, tačiau įkvėpimo mes sėmėmės iš senosios klasikinės animacijos.“ – pasakoja filmo režisierius Tom McGrath. „Mūsų personažai labai stilizuoti. Nebuvo siekiama padaryti juos tokius pačius, kaip realūs jų giminaičiai. Šis filmas kaip nė vienas kitas iki šiol mūsų sukurtų galėtų pretenduoti į tradicinio „multiplikacinio filmuko“, tik perkelto į trimatę erdvę, vardą.“

„Madagaskaras 2“ – lietuviškai dubliuota premjera jau lapkričio 28 dieną.

"Forum Cinemas" informacija