“Max Payne” – populiaraus kompiuterinio žaidimo ekranizacija

2008-10-08

Kino kompanija 20th Century Fox, neblogai įvaldžiusi kompiuterinių žaidimų ekranizacijos subtilybes, šį rudenį pristato naują savo darbą - kultinis trečiojo asmens šaudyklės tipo žaidimas ir legendinis jo herojus „Broliai“ ir padauginkite iš dešimties – toks maždaug bus Maksas Peinas. Jis trykšta nesuvaldoma pykčio energija. Jis kupinas prieštaringų emocijų ir to neslepia. Jis – pavojingas medžiotojas. Ir tuo pačiu jis slegiamas tragedijos.“

„Max Payne“ kūrybinei grupei taip pat teko įveikti ne vieną sunkumą. „Tik iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad jei kompiuterinis žaidimas turi tokį aiškų siužetą ir tokią dėkingą priešistorę, tai jį bus lengva paversti filmu.“ – sako viena iš „Max Payne“ prodiuserių Julie Yorn. „Tačiau labiau įsigilinus tampa aišku, jog sudėtinga sugalvoti būdą, kaip padaryti filmą savitu ir nepanašiu į kompiuterinį žaidimą kartu išlaikant jo unikalų stilių ir dvasią. Vizualiai „Max Payne“ labai tiko kinematografui. Manau, mums pavyko perteikti herojaus emocinę būseną tame niūriame iliuzijų ir šešėlių pasaulyje.“

"Forum Cinemas" informacija