Būdamas vienuolikos, jis sukūrė savo pirmą animacinį filmą. Po 30 metų Brad Bird yra rašytojas, režisierius ir idėjinis animacinės juostos „Nerealiųjų“ vadas. Šis Amerikoje žaibiškai išpopuliarėjęs kompiuterinės animacijos filmas Lietuvoje pradedamas rodyti nuo gruodžio 3 dienos.
Juosta „Nerealieji“ nėra eilinis didelio pasisekimo sulaukęs studijos „Pixar“ darbas. Tai pats sudėtingiausias jų filmas, kurį kuriant buvo naudojamasi naujausia bei pažangiausia „Goo“ technologija. Ją prireikė sukurti, nes „Nerealieji“ yra pirmas studijos filmas, kuriame pagrindiniai herojai yra žmonės. Be to, kūrybinė grupė suprato, kad įprastomis priemonėmis įgyvendinti visų režisieriaus Brado Birdo idėjų tikrai nepavyks.
„Mano tikslas buvo sukurti filmą, kuriame būtų pilna netikėtų atsitiktinumų iš mano mėgstamų šnipų ir nuotykių filmų, taip pat senų televizijos šou bei komiksų. Visa tai sujungiau atskleisdamas žemiškos šeimos gyvenimą ir problemas,“ – apie savo kūrinį pasakojo režisierius.
Šis sumanymas atrodo paprastas tik iš pirmo žvilgsnio. Iš tiesų B.Birdo idėjas išpildė beveik 500 animatorių armija, viską apie plaukų ir drabužių imitavimą išmanantys ekspertai, ne vienas dizaineris, redaktorius, garsus Holivudo aktorius ir galybė technikos specialistų. Remiantis režisieriaus scenarijumi, reikėjo sukurti apie 100 virtualių filmavimo aikštelių. Tai yra 3 kartus daugiau nei to pareikalavo bet koks ankstesnis studijos „Pixar“ filmas. Kompiuterinės grafikos efektus reikėjo suderinti su animatorių „košmarais“: šlapiais plaukais, drabužiais su gražiai krentančiomis klostėmis, ugnimi, veiksmo scenomis (pvz., kai pono Nerealiojo sūnus čiuožia per vandenį 200 mylių per valandą greičiu).
„Puikiai susipažinau su „Pixar“ techninio skyriaus darbuotojais. Išgirdę mano sumanymus, jie paprastai pažiūrėdavo vienas į kitą su klausiama veido išraiška „Ar jis gerai suvokia, ko prašo?“. Tačiau nė vienas iš jų nepasidavė,“ – prisimena Brad Bird.
„Goo“ technologiją kūrė 70 programinės įrangos inžinierių, kurie siekė patobulinti tradicinę techniką. Naujos technologijos dėka pavyko sukurti tokias „smulkmenas“ kaip strazdanos, raukšlės, veido poros, kūno raumenys ir pan. Be to, ketverius metus kuriant „Nerealiuosius“, kompiuterinės grafikos technologija patobulėjo taip greitai, kad 50 procentų efektų yra sukurti baigiant kurti visą filmą.