Originalus filmo reklamos būdas

2005-01-21

Holivudo studija „Universal studios“ sugalvojo originalų būdą, kaip reklamuoti savo sukurtus filmus. Neseniai ji pasirašė sutartį su kompanija „Versaly entertainment“, kuri specialiai komedijai „Paskutinis jaunikio išbandymas“ ir tęsiniu „Paskutinis uošvių išbandymas“, turi sukurti, pagaminti ir prižiūrėti mobilių pramogų produktus. Tai telefono skambėjimo tonai, ekrano fonai ir užsklandos, vaizdo klipai ir įvairios paslaugos, pvz., nuoroda „Surasti kino teatrą“.

„Universal studios“ yra labai patenkinta naujuoju sprendimu ir tikisi, kad šie produktai patiks mobiliųjų telefonų savininkams ir filmo gerbėjams. „Kartu su kompanija „Versaly“ mes siūlome filmo mylėtojams novatorišką, aktualią ir žaismingą paslaugą. Dabar jie galės pasijuokti ne tik žiūrėdami filmą, bet ir, pavyzdžiui, atsisiųsdami vaizdo klipą ar komišką ekrano užsklandą,“ – teigia „Universal studios“ atstovas.

Panašu, kad Holivudo studijos vadovų sprendimas bus tikrai populiarus, mat komedija „Paskutinis uošvių išbandymas“ jau tris savaites tvirtai laikosi pirmoje žiūrimiausių filmų sąrašo vietoje.

Ši juosta pasakoja apie gyvenimišką, netikėtų nesusipratimų pilną pirmą sužadėtinių tėvų susitikimą. Pagrindinius vaidmenis atlieka puikus aktorių Roberto De Niro ir Beno Stillerio duetas, prie kurio prisijungė Dustin Hoffman ir dainininkė Barbra Streisand.