Šiuo metu kinuose rodoma lietuviškai dubliuota animacinė juosta „Visa tiesa apie ryklį“ buvo kuriama net trejus metus.
Tarp ją kurti pakviestų animatorių nemažai buvo tokių, kurie iki tol piešė tradicinėje dvimatėje erdvėje. Jie pirmąkart pieštuką iškeitė į pelę ir teigė esą patenkinti gautu rezultatu. Animatoriai dirbo ypač moderniais HP kompiuteriais, kuriuose buvo įdiegti du procesoriai ir greičiausia rinkoje atmintis. Tokių darbo vietų iš viso buvo net trys šimtai.
„Mes labai džiaugėmės naujais kompiuteriais, kurių dėka galėjome perteikti neįtikėtiną detalių ir vaizdų kiekį, keisti, peržiūrėti, archyvuoti jau sukurtą medžiagą. Naudojomės galybe įvairiausių programų. Pavyzdžiui, galėjome sukurti nepaprastai gyvą, spalvingą ir tikrovišką vandenyno pasaulį,“ – apie kūrybinį procesą pasakojo vienas iš vizualių efektų konsultantų Dougas Cooperis.
Filmo „Visa tiesa apie ryklį“ veikėją žuvelę Endži įgarsinusi aktorė Renee Zellweger sakė, kad jos nestebina toks ilgas animacinės juostos kūrimo laikas.
„Mane pribloškė, kiek laiko, pastangų reikalauja kiekvieno veikėjo judesio, „veido“ išraiškos, herojaus aplinkos sukūrimas. Šių animatorių vaizduotė yra tikrai neišsenkanti. Labiausiai mane sužavėjo animacijos galimybės. Viską, ką įsivaizduoji, galima atkurti. Ar žinote geresnį darbą? Aš tikrai ne,“ – susižavėjimo neslėpė aktorė.