„Japoniško vesterno“ režisierius Takashi Miike prisipažįsta niekada negalvojęs, jog po daugelio darbo metų kinematografijos srityje jis imsis kažko panašaus į vesterną – nors tai ir buvo dar nuo vaikystės jo pamėgtas kino žanras.
„Kai aš buvau mažas, kino teatruose retai rodydavo „spaghetti“ vesternus. Dažniau juos buvo galima pamatyti per televiziją – ypač dažnai teko matyti režisieriaus Giorgio Ferroni vesterną „One Silver Dollar“ su aktoriumi Giuliano Gemma pagrindiniame vaidmenyje. Mama mane varydavo miegoti, tačiau aš neklausydavau ir likdavau prie televizoriaus. Mano tėvas buvo didelis „spaghetti“ vesternų gerbėjas – jis pirkdavo man žaislines kulkas ir pistoletus, o aš svajojau tapti klajojančiu banditu. Mano senelė buvo medžiotoja, turėjo ginklą ir medžiodavo juo paukščius. Taigi, vesternas – tai beveik mano šeimos istorija.“ – juokauja Takashi Miike.
„Iš pradžių labai nesigilinau į pamąstymus sukurti vesterną, tačiau pati mintis ir jos atsiradimas buvo motyvuoti – negaliu pasakyti, kad labai tiksliai prisiminiau mano matytų vesternų siužetus, tačiau mane užburdavo klasikinės situacijos, kuriose atsidurdavo herojus, nuo pat pirmos filmo minutės auganti įtampa, grandiozinė muzikos įtaiga. Aš pagalvojau, kad mano vaikystės svajonės ir visa tai, ką tada kūrė mano vaizduotė, gali tapti realybe padedant kino magijai. Galbūt daugeliui mano fantazijos būtų pasirodę juokingos ir nieko vertos, tačiau prodiuseris Toshiaki Nakazawa pamanė kitaip – jis susidomėjo projektu ir nutarė jo imtis.“ – „Japoniško vesterno“ atsiradimo istoriją pasakoja T. Miike.
"Forum Cinemas" informacija