„Projekto MONSTRAS“ kūrėjai, pastatę naujo tipo siaubo filmą, pasirinko ir netradicinį filmo reklamos būdą. Kino teatruose žiūrovus pasiekė tik trumpas juostos anonsas, o į internetą mestos visos reklamos pajėgos greičiau priminė erzinimą paslaptimis, nesuvaidinta dokumentika, o ne išsamios informacijos publikavimą. Paprastas siužetas (jauni žmonės surengia atsisveikinimo vakarėlį savo draugui), net akies krašteliu neparodytas miestą atakuojantis priešas, mėgėjo ranka nufilmuoti kadrai – tokiomis užuominomis „Projekto MONSTRAS“ kūrėjai skatino susidomėjimą savo filmu.
„Žinojau apie tokios reklamos planavimą, tačiau labai nervinausi, nes abejojau, ar susidomėjimą filmu pavyks išlaikyti net 5 mėnesius. Tačiau tinkamu laiku suteikiant tinkamą informaciją sumanymas pavyko“, - apie gan rizikingą juostos reklamą pasakojo viena iš „Projekto MONSTRAS“ aktorių Lizzy Caplan.
Visiškai kitokios nuomonės buvo jos kolega Michaelas Stahlas – Davidas: „Pradėti rodyti anonsą nepasakant filmo pavadinimo – nuostabi idėja. Tikrai protingas sprendimas. Mūsų grupė pasielgė visiškai priešingai nei dauguma filmų kūrėjų: vietoj veržlios reklamos tik truputį praskleisdavo užuolaidas, o viskas paaiškėja tik po premjeros.“
Nesuvaidinta realybė panikos apimtame Niujorke – juostoje „Projektas MONSTRAS“! Žiūrėkite kinuose nuo vasario 15 dienos!
"Forum Cinemas" informacija