Robert De Niro supykdė savo gerbėjus nusifilmuodamas kontraversiškoje „American Express“ reklamoje, kurią sukūrė jo draugas, režisierius Martin Scorsese. Legendinis aktorius reklamoje vaikšto savo mylimame Niujorke aiškindamas, kodėl šis miestas jam yra toks svarbus. Reklamoje taip pat nufilmuoti seni miesto laikrodžiai, policininkas, ugniagesys ir krepšininkai. Emocionali, nespalvota, 30 sekundžių trukmės reklama būtų puiki, jei ne vienas kadras.
Parodžius vietą, kurioje kažkada stovėjo bokštai dvyniai, pasigirsta Roberto De Niro komentaras. Žodžiai „Mano sielvartas“ nuvylė žiūrovus, kurie mano, kad šie vaizdai nedera „American Express“ reklamoje. Vienas supykęs gerbėjas internete sukritikavo aktorių ir M. Scorsese‘ą už nejautrumą ir abejingumą.
„Žmogus, kuris teigia mylintis šį miestą, galėjo parodyti daugiau meistriškumo. Naudotis tragedija, kad būtų galima kažką parduoti, yra šlykštu,“ – rašė gerbėjas. Tačiau paslaptis, kodėl Robert De Niro gana lengvai sutiko nusifilmuoti tokioje reklamoje, yra paprasta: kompanija „American Express“ skiria daug lėšų jo kasmetiniam „Tribeca“ filmų festivaliui.