Holivudo kino kompanija “20th Century Fox” specialiai trilerio “Aš–robotas” premjerai pristatė novatoriškus marškinėlius, kuriuose įtaisyti vaizdo ekranai, rodantys minėtos juostos anonsinius filmukus.
Nauja reklamos priemonė, padedanti pritraukti daugiau žiūrovų dėmesio, buvo pristatyta Los Andželo Susirinkimų centre bei San Fransisko “NextFest” konferencijoje. Tiek kino, tiek bet kokiame kitame versle “20th Century Fox” yra pirmoji kompanija, kuri reklamoje panaudojo marškinėlius su vaizdo ekranais. Jais apsirengę žmonės filmą “Aš – robotas” reklamuos vaikščiodami po parduotuvių rajonus, kino teatrus, paplūdimius, festivalius ir prekybos centrus.
“Idėja, kad kažkas vaikšto apsivilkęs marškinėlius su juose įtaisytas ekranais, kurie rodo anonsinius filmukus, yra tikrai šauni. Šią technologiją pristatėme prieš keletą savaičių ir iškart pagalvojome, kad ją galime pritaikyti pristatant ne tik šį fantastinį trilerį,” – pasakojo kompanijos rinkodaros viceprezidentas Jeffrey Godsick.
Šiuolaikiškuose marškinėliuose įtaisytas 11 colių monitorius ir 4 stereo garsiakalbiai. Juose galima rodyti bet kokią vaizdo medžiagą. Naująjį produktą sukūrusi kompanija “Brand marketers” atskirai marškinėlių nepardavinėja.
“Manau, kad kino studija “20th Century Fox” turėjo pakankamai drąsos reklamuoti filmą, naudodamiesi visiškai nauja technoloija. Dauguma kompanijų nenori naudoti alternatyvių reklamos galimybių ir laikosių tų pačių išbandytų priemonių. Tačiau žmonės nebežiūri į plakatus ar gatvėse dalinamas skrajutes. Vadinasi, reikia būti kūrybiškesniems. Šie marškinėliai yra tikrai šaunus dalykas, apie kurį žmonės kalbės ir tikrai atkreips dėmesį,” – yra įsitikinęs juos sukūrusios kompanijos kūrybos direktorius Adam Hollander.
Holivudo kompanija mano, jog naujieji marškinėliai idealiai tinkla mokslinės fantastikos trilerio “Aš – robotas” reklamai. “Jie tiktų bet kokiam filmui, tačiau šis atvejis yra tikrai išskirtinis, turint galvoje šio filmo temą ir žanrą,” – teigia kino studijos viceprezidentas.