Prieš 36 metus Japonijos kompanija „Sanrio“ pristatė pasauliui Hello Kitty. Kas galėjo pagalvoti, kad nekalta katytė su raudonu kaspinu tarp ausų taps pasauliniu fenomenu?
Iš pat pradžių dailininkai nupiešė Hello Kitty be burnos, net nenumatydami, kad vėliau jos klausysis milijoninė vaikų auditorija visame pasaulyje.
„Hello Kitty nereikia burnos“, – aiškina „Sanrio“ atstovai. – Ji kalba širdimi“.
„Hello Kitty“ laidos buvo sukurtos kartu su Japonijos kūdikių ir ikimokyklinio amžiaus vaikų auklėjimo institutu – programa specialiai paruošta vaikų ugdymui. Kitty ir jos draugai sugalvoja daugybę įdomių pažintinių žaidimų, kurie padeda vaikams suvokti juos supantį pasaulį, moko elgesio taisyklių. Animacinė vaikų auklė visa tai daro smagiai ir nuoširdžiai.
Šiuo metu „Hello Kitty“ vardu pavadinta virš 50 tūkstančių produktų, kuriuos galima rasti daugiau nei 60 pasaulio šalių – šis prekės ženklas atneša daugiau nei milijardo dolerių pelną kasmet.
Kaip paaiškinti šį fenomeną?
„Hello Kitty reprezentuoja vaikystės nuoširdumą, viso pasaulio paprastumą“, – teigia Helen McCarthy, japonų animacijos ir komiksų žinovė. „Viso pasaulio moterys ir merginos perka šį įvaizdį susijusį su pasitikėjimu, gerumu ir kitais vaikystės idealais. Žmonės nenori pamiršti šių vertybių, net suaugę jie lieka prisirišę prie „Hello Kitty“ ženklo, kuris simbolizuoja šias vertybes. Tai objektas, kuris išsaugo dalelę jų pačių vaikystės“.
Daugybę pasaulio žvaigždžių, tokių kaip Cameron Diaz, Paris Hilton, Britney Spears, ar net Lady GaGa, yra užfiksuotos su „Hello Kitty“ aksesuarais – drabužiais, pakabukais, žiedais.
Neseniai „Hello Kitty“ gavo išskirtinį UNICEF (Jungtinių Tautų vaikų fondo) apdovanojimą – „Ypatingo vaiko draugo“ titulą. Už nuoširdžią meilę vaikams, pagalbą jiems, už tai, kad Hello Kitty nuolat dalyvauja labdaros ir visuomeninėse akcijose. Ji yra Jungtinių tautų ambasadorė vaikams.
Specializuotų vaizdo prekių parduotuvių tinklas „Videoline“ išleido „Hello Kitty“ animacinių filmų kolekciją. Dabar ir Lietuvos vaikai gali draugauti su Hello Kitty.
Pasižiūrėję nuotaikingus filmukus, vaikai sužinos kodėl reikia eiti laiku miegoti, kodėl reikia valyti dantis, kokį maistą valgyti, kaip susitvarkyti kambarį. Mažyliai taip pat mokomi atsiliepti telefonu, padėti tėveliams, mokysis anglų kalbos.