Venecijos kino festivalio programoje "Venecijos dienos" debiutavusiame ir "Sundance" nepriklausomo kino festivalio užsienio filmų konkursinėje programoje dalyvavusiame kūrinyje piešiamas nuoširdus, tikroviškas ir sąžiningas emigranto portretas. Režisierių Raminą Bahrani labiausiai domina psichologinės emocijos žmogaus, kuris leidžiasi į asmenybės paieškas, mėgina suvokti savo tikrasias vertybes ir susiduria su žiaurios realybės taisyklėmis ne visuomet draugiškame Amerikos metropolyje.
Pakistane mėgavęsis roko žvaigždės šlove Ahmadas stengiasi kuo greičiau priprasti prie sunkaus gyvenimo emigracijoje realijų, kurias jis įsivaizdavo žymiai ryškiau ir spalvingiau. Prieš metus žmoną palaidojęs ir mažą sūnų palikęs senelių globon jaunuolis atvyksta laimės ieškoti į Niujorką. Kiekvieną ankstų rytą jis važiuoja traukiniu į Manheteną ir iš garažo pasiima kioską ant ratų, kurį turi pats nustumti iki savo sankryžos kampo pavojingomis niekuomet nemiegančio miesto gatvėmis. Visą dieną Ahmadas praleidžia parduodadamas karštą kavą ir šviežias spurgas į darbą skubantiems niujorkiečiams, o vakare vėl stumia kioską atgal į darbdavių nuomojamą garažą. Sekantį rytą jo vėl laukia ta pati monotoninė rutina, kurią kiek praskaidrina naktiniai susitikimai su spaudos kioske dirbančia emigrante Noemi iš Barselonos. Ahmadas puikiai supranta, kad jie gali būti tik geri draugai, nes žavioji mergina turi žymiai turtingesnių gerbėjų.
Amerikoje gimęs ir reziduojantis iraniečių kilmės režisierius Raminas Bahrani puikiai valdo liūdną filmo ritmą ir nepasiduoda galimybei suteikti bent kiek daugiau laimingų akimirkų sunkiam bei niūriam pagrindinio herojaus gyvenimui. Filme nebus geros pabaigos, bet liks daug neatsakytų klausimų, kurie padės žiūrovams dar ilgai nepamiršti šio įstabaus kūrinio apie bandymą pritapti prie svetimos visuomenės. Ypatingų ovacijų yra vertas operatoriaus darbas, kurio dėka absoliučiai kitoks Niujorkas su visais taksi automobiliais, autobusais, kioskais ant ratų, gatvių valytojais, benamiais ir rytinės kavos ištroškusiais klientais tampa ypač svarbiu jausmingos dramos personažu.