Kinijoje atsirado nauja profesija, skirta padėti poroms išlaikyti santuoką neištikimybės akivaizdoje. Vang Džensi yra šios augančios profesijos dalis – „meilužių išskyrėja“, samdoma bet kokiomis priemonėmis išlaikyti santuokos saitą ir nutraukti neištikimybes. Filmas „Meilužių medžiotoja“ suteikia itin artimą prieigą prie asmeninių dramų, dažnai slepiamų už uždarų durų, sekdamas tikrą neištikimybės atvejį, kai mokytoja Vang bando ištraukti porą iš krizės. Jų istorija leidžia žiūrovui išgyventi užuojautą vyrui, žmonai ir meilužei, tyrinėjant, kaip jausmai, pragmatizmas ir kultūrinės normos susiduria ir formuoja romantinius santykius šiuolaikinėje Kinijoje.


Meilė Protuose
FolleMente
Vaikščioti į pasimatymus – velniškai sunkus darbas. Turi galvoti, kaip atrodyti, kaip apsirengti, ką pasakyti ir svarbiausia – ko nepasakyti. Turi bandyti suprasti, ką galvoja ir kokius signalus siunčia kitas žmogus, turi saugotis, kad neužkabintum kokios jautrios temos, bet ir nepasirodytum nuobodus. Negana to, viso šio proceso metu galvoje skamba choras visokiausių balsų, siūlančių absoliučiai priešingas mintis, idėjas ir patarimus. Iš proto išeiti galima. Būtent taip jaučiasi ir pagrindiniai šios italų romantinės komedijos veikėjai Lara ir Pjeras (aktoriai Pilar Fogliati ir Edoardo Leo). Tik balsus jų galvose žiūrovas ne tik girdi, bet ir mato – kaip žmones, simbolizuojančius vieną ar kitą herojaus būdo bruožą. Pavyzdžiui, Laros atveju patarimus jos galvoje žarsto ir viena kitą bando užginčyti kompromisų nepripažįstanti Alfa, gundytoja Trilė, nuotykių ieškotoja Skegija ir svajoklė Džiuljeta.