Pagal populiariausio XX a. 3-iojo dešimtmečio prancūzų dramaturgo Henry Bernsteino 1929 m. pjesę sukurtas filmas pasakoja apie du draugus muzikantus. Pjero ir Marselio draugystė prasidėjo dar Konservatorijoje. Marselis tapo įžymybe. Pjeras užmezga meilės ryšį su Marselio žmona Romena. Ši bando nunuodyti savo vyrą. Išsigandusi, kad jos ketinimai taps žinomi, ji nori nusižudyti. Tačiau viskas baigiasi laimingai: Marselis prisiekia Pjerui, kad tarp jo ir Romenos nebuvo nieko. Savo filmuose įvairių kino žanrų konvencijas tyrinėjantis prancūzų kino klasikas Alainas Resnais šįkart tarsi po didinamuoju stiklu analizuoja melodramą ir kuria stilingą, melancholišką retrofilmą.

Sabine Azéma
Romaine Belcroix

Fanny Ardant
Christiane Levesque

Pierre Arditi
Pierre Belcroix

André Dussollier
Marcel Blanc

Jacques Dacqmine
Dr. Rémy

Hubert Gignoux
Le Prêtre

Catherine Arditi
Yvonne
Pierre Arditi
Sabine Azema
Andre Dussollier
Fanny Ardant
Jacques Dacqmine
Hubert Gignoux
Catherine Arditi
Alain Resnais
Režisieriai
Alain Resnais
Prodiuseriai
Marin Karmitz

Puikios Dienos
Perfect Days
Tylusis Hirajama atsikelia auštant, apsivelka darbo rūbus, nusiperka skardinę gėrimo iš automato, sėda į savo mikroautobusą ir vyksta į miestą. Jis valo viešuosius Tokijo tualetus taip, tarsi jie būtų šventa vieta, o jo darbas primena ritualą. Kartais Hirajama sėdi parke ir valgo sumuštinį, kartais kantriai padeda lengvabūdiškam kolegai. Po darbo, pakeliui namo, vyras stabteli pirtyje, automobilyje klausosi Patti Smith ir Vano Morrisono, prieš miegą skaito Williamą Faulknerį ir Patricią Highsmith. Kitą rytą keliasi auštant ir vėl daro tą patį, tačiau nuo Hirajamos veido niekad nedingsta palaiminga šypsena, nes jis tiesiog mėgaujasi gyvenimu.
Filmo informacija
Išleidimo data
1986 m. rugsėjo 03 d.
Kilmės šalys
Prancūzija
Įmonės sukūrusios filmą
Films A2
MK2 Films
CNC