Talentingojo meksikiečių režisieriaus Carloso Reygadaso antrasis filmas yra reklamuojamas intriguojančiu lovoje gulinčios nuogos merginos plakatu, o prasideda ir baigiasi atviromis oralinio sekso scenomis. Originaliu rakursu nufilmuotuose epizoduose žavi mergina suteikia malonumą žymiai vyresnio amžiaus neišvaizdžiam savo vairuotojui. Jaunosios kartos kūrėjas tiesiog mėgaujasi visiškai kitokiomis sekso scenomis, kokių anksčiau niekas nedrįso viešai parodyti, papildo siužetą stipriais religiniais motyvais, įsimintina muzika ir garso efektais, nevengia rodyti smurto ir šokiruoti žiūrovus, o labiausiai nustebina pritrenkiančiais vizualiniais sprendimais, kurie įgyvendinami 360 laipsnių kampu judančia kamera.
Geru atlyginimu negalintis pasigirti Markosas kiekvieną rytą pakelia, o vakare nuleidžia valstybinę Meksikos vėliavą šalies sostinės centinėje aikštėje. Dienos metu vyriškis dirba generolo šeimos asmeniniu vairuotoju, kuriam dažniausiai tenka vežioti po miestą turtingą, jauną, gražią ir savo kūną parduodančią jo dukterį Aną. Savo ruožtu, Markosas su žmona ir mažas sūnus gyvena nepaprastai vargingai ir skurdžiai. Jie yra neįtikėtinai sustorėję, nes valgo pigų, prastą ir pasibaigusio galiojimo maistą. Norėdami bent kažkiek pagerinti savo gyvenimą, vyras ir moteris ryžtasi populiariam Meksikoje nusikaltimui - pagrobti vaiką ir paprašyti išpirkos. Tačiau jų vienintelis bandymas baigiasi tragiškai. Markosas nepasiduoda žmonos raginimams apsistatyti tylos sienomis, išsipasakoja apie savo kaltę žaviajai prostitutei Anai, kurią yra paslapčia beviltiškai įsimylėjęs, ir išsiruošia į sielos valymo piligriminę kelionę.
Kontraversinis filmas dalyvavo 2005-ųjų Kanų festivalio konkursinėje programoje ir sukėlė gausybę prieštaringų reakcijų. Seansų pabaigoje viena žiūrovų grupė negailėjo milžiniškų ovacijų, o labiau pasipiktinę ir nesupratę filmo esmės žmonės garsiai švilpė. Panašios reakcijos lydėjo kūrinį Edinburgo, San Sebastjano ir Toronto kino festivaliuose, kurių publika liko nustebinta ypač daug drąsos pareikalavusia ne profesionalių aktorių vaidyba. Įdomu ir tai, kad Carlosas Reygadas į scenarijų sudėjo daug asmeninio gyvenimo motyvų, nes, pavyzdžiui, Markosą vaidinantis Marcosas Hernandezas ilgą laiką dirbo jo tėvo asmeniniu vairuotoju.