Santuokos Anatomija: Žanas Markas

Santuokos Anatomija: Žanas Markas Anatomy Of A Marriage: My Days With Jean Marc

Platintojas: EUROPOS KINO FESTIVALIS SCANORAMA
1 val. 34 min. · N-13

Du filmai – viena santuoka. Režisieriaus André Cayatte’o ambicingas dviejų dalių ciklas „Santuokos anatomija“ kviečia žiūrovus pažvelgti į meilės ir kasdienybės dramą iš dviejų skirtingų – žmonos ir vyro – perspektyvų. Šio unikalios struktūros sumanymo ištakos siekia François Truffaut pasiūlymą režisieriui André Cayatte’ui imtis eksperimentinio pasakojimo: tą pačią poros istoriją papasakoti iš dviejų kampų.

imdb
7.4
Premjera 2025 m. lapkričio 14 d.
Nerodomas kino teatruose
Kino mėgėjų įvertinimas
N/A

Siužetas

Du filmai – viena santuoka. Režisieriaus André Cayatte’o ambicingas dviejų dalių ciklas „Santuokos anatomija“ kviečia žiūrovus pažvelgti į meilės ir kasdienybės dramą iš dviejų skirtingų – žmonos ir vyro – perspektyvų. Šio unikalios struktūros sumanymo ištakos siekia François Truffaut pasiūlymą režisieriui André Cayatte’ui imtis eksperimentinio pasakojimo: tą pačią poros istoriją papasakoti iš dviejų kampų, leidžiant žiūrovui suprasti, kaip smarkiai asmeninis suvokimas gali skirtis net ir dalijantis tą patį gyvenimą. Ši idėja iškart primena Akiros Kurosawos „Rasiomoną“ – filmą, kuris garsiai suabejojo objektyvios tiesos egzistavimu, tik šįkart klausimai keliami ne dėl nusikaltimo, o dėl emocinio nesusikalbėjimo, tylos ir nutylėtų lūkesčių santuokoje.

Fransuazė – jautri, idealistiška moteris, mėginanti išsaugoti savąją tapatybę ir meilę šeimoje. Žanas Markas – vyras, bandantis atitikti visuomenės ir šeimos lūkesčius, tačiau slopinantis savo emocijas, veikdamas pagal tai, ko iš jo tikimasi. Jį spaudžia konformizmo našta: pareigos, normos, socialiniai vaidmenys, kurie dažnai stovi aukščiau už asmeninius troškimus. Šie paraleliniai pasakojimai tampa subtiliu pokario Prancūzijos dokumentu, atskleidžiančiu transformacijas šeimos, lyčių vaidmenų ir intymumo sampratose.

Šis dviejų filmų duetas ne tik leidžia pamatyti, kiek daug slypi tarp ištartų žodžių ir neišsakytų jausmų, bet ir primena, kad kiekvienas meilės pasakojimas visada turi bent dvi tiesas. Cayatte subtiliai analizuoja, kaip iš esmės tie patys įvykiai gali būti išgyvenami radikaliai skirtingai – ne todėl, kad vienas meluoja, o todėl, kad kiekvienas mato tai, ką yra pasirengęs matyti. Toks humanistinis požiūris dar ir šiandien išlieka aktualus tiek kine, tiek gyvenime. Diptikas pratęsia „Scanoramos“ programoje „Kertant Europą“ režisieriaus Linklaterio juostoje „Naujoji banga“ pradėtą pokalbį apie kino misiją pakeitusį Prancūzų naujosios kino bangos reiškinį, kurio įtaka neišblėso ir šiandien. Vienu didžiųjų šio kino atsinaujinimo įkvėpėjų buvo ir François Truffaut, kurio pasiūlymą išpildė gal ir ne toks ryškus tos pačios bangos irkluotojas André Cayatte.

Originalo kalba
Prancūzų / French (FR)
Filmo trukmė
1 val. 34 min.
Filmo reitingas
Imdb: 7.4
Jacques Charrier Jean-Marc
Marie-José Nat Françoise
Michel Subor Roger
Macha Méril Nicole
Blanchette Brunoy Suzanne Aubry
Alfred Adam Fernand Aubry
Giani Esposito Ettore
Michèle Girardon Patricia
Jacqueline Porel Line
Georges Rivière Philippe
Jacques Monod Rouquier
Yves Vincent Granjouan
Michel Tureau Milou
Marie-Claude Breton Minouche
Režisieriai
André Cayatte
Scenaristai
André Cayatte Louis Sapin

Filmo informacija

Išleidimo data
1964 m. sausio 31 d.
Kilmės šalys
Prancūzija
Įmonės sukūrusios filmą
Compagnie Industrielle et Commerciale Cinématographique
Bendras įvertinimas
N/A

Vilaayath Budha

വിലായത്ത് ബുദ്ധ

A central conflict revolves around the two men trying to claim ownership of a sandalwood tree planted by the former.