1988 m. liepą, Japonijos Kanto regione panaudavus naujo tipo masinio naikinimo ginklą, prasidėjo Trečiasis pasaulinis karas.
Praėjus 31-eriems metams – 2019-ieji. Artėjant olimpinėms žaidynėms, Neo Tokijas, iškilęs virš senosios Tokijo įlankos, bando susigrąžinti prarastą didybę. Tuo metu Kaneda, motociklininkų gaujos vadovas, siaučia apleistose miesto gatvėse. Vieną naktį jo draugas Tecuo susiduria su keistu vyriausybės eksperimento objektu. Netrukus abu – ir Tecuo, ir paslaptingas berniukas – išgabenami į karinę laboratoriją Kanedos ir visos gaujos akivaizdoje.
Pasiryžęs išgelbėti draugą, Kaneda mėgina įsiveržti į slaptą bazę, tačiau ten jį pasitinka jau nebe tas pats Tecuo – jis nubudo turėdamas antgamtinių galių. Tuo pat metu, laboratorijoje, specialioje „Kūdikių kambario“ zonoje, vienas iš eksperimentų nuspėja „griežtai įslaptinto objekto AKIRA“ prabudimą. Norėdamas atskleisti savo galių kilmę, Tecuo leidžiasi į požemius – ten, kur miega AKIRA.
Siužetas















Meilė Protuose
FolleMente
Vaikščioti į pasimatymus – velniškai sunkus darbas. Turi galvoti, kaip atrodyti, kaip apsirengti, ką pasakyti ir svarbiausia – ko nepasakyti. Turi bandyti suprasti, ką galvoja ir kokius signalus siunčia kitas žmogus, turi saugotis, kad neužkabintum kokios jautrios temos, bet ir nepasirodytum nuobodus. Negana to, viso šio proceso metu galvoje skamba choras visokiausių balsų, siūlančių absoliučiai priešingas mintis, idėjas ir patarimus. Iš proto išeiti galima. Būtent taip jaučiasi ir pagrindiniai šios italų romantinės komedijos veikėjai Lara ir Pjeras (aktoriai Pilar Fogliati ir Edoardo Leo). Tik balsus jų galvose žiūrovas ne tik girdi, bet ir mato – kaip žmones, simbolizuojančius vieną ar kitą herojaus būdo bruožą. Pavyzdžiui, Laros atveju patarimus jos galvoje žarsto ir viena kitą bando užginčyti kompromisų nepripažįstanti Alfa, gundytoja Trilė, nuotykių ieškotoja Skegija ir svajoklė Džiuljeta.